Praktische info

Trainingsdagen en -tijden

We hebben een vaste trainingsdag. Op maandag zijn we tussen 20:30 uur en 22:30 uur aanwezig in ‘De Meerkoet’ voor de trainingen, de wedstrijd(en) en natuurlijk de onderlinge partijtjes. Uiteraard ontbreekt de derde helft niet: we drinken na afloop samen nog een drankje en nemen soms een hapje in de kantine. Is er iemand jarig? Traditiegetrouw wordt dat gevierd met een hapje, aangeboden door de jarige. Overigens geen enkele verplichting maar een spontaan ontstane gewoonte.

Recreantenvolleybal

We spelen allemaal recreatief volleybal. Dit betekent dat er niveauverschillen zijn en dat de één wat fanatieker is dan de ander, dat de één wat meer techniek heeft dan de ander. Tijdens de trainingen op maandag worden leden willekeurig bij elkaar ingedeeld voor een onderlinge krachtmeting. Dat levert vrijwel altijd heel gevarieerde, sportieve, maar vooral ook gezellige onderlinge wedstrijden op.

Een aantal leden vindt het leuk ook in competitieverband te volleyballen. Deze leden doen, zo vaak ze kunnen, mee met de trainingen op maandag, maar maken daarnaast met een team deel uit van de Nevobo-recreantencompetitie. Wil je meer weten over de competitie? Scroll naar beneden voor meer informatie.

Lijkt het je leuk eens mee te komen spelen? Dan horen we graag van je! Ga naar contact om de secretaris een berichtje te sturen!

Competitie

Met één team nemen we als VCR deel aan de recreantencompetitie van de Nevobo. Per jaar spelen we een aantal wedstrijden zowel uit als thuis tegen teams uit de regio.

Regelmatig verschijnt er een bericht over deze wedstrijden in de Kijk op Bodegraven-Reeuwijk. Wil je een idee krijgen van hoe het er tijdens deze wedstrijden het eraan toe gaat? Klik dan hier

Heb je al iets meer ervaring en zie jij meedoen aan de recreantencompetitie in de toekomst ook wel zitten? Stuur de secretaris dan even een berichtje!

Agenda

Wil je niet voor verrassingen komen te staan? Noteer dan de volgende data in je agenda:

• Iedere maandag = trainingsdag. Aanvang: 20:30 uur.
  • 21 augustus:: Eerste trainingsavond na de zomervakantie.

Contributie

De contributie voor recreanten bedraagt op dit ogenblik € 150,– per jaar. Leden ontvangen daarvoor ook éénmalig een VCR-shirt van de vereniging. Wil je daarnaast meedoen met de competitie? Dan komt daar nog een bedrag van € 17,50 (afdrachten naar de Nevobo) per speelseizoen bij.

LINKJES

Met onderstaande initiatieven hebben we regelmatig te maken. Wil je meer weten over deze volleybal gerelateerde organisaties? Klik dan op onderstaande links.