onze club

Onze club

Dit Zijn wij

Op maandagavond, vanaf 20:30 uur, heerst er een gezellige bedrijvigheid in sporthal De Meerkoet. De korfballers spelen hun laatste potje en de deelnemers aan de yogales lopen in en uit. Ook onze leden druppelen binnen. We praten elkaar bij in de kleedkamers en zetten de netten op. Na de warming-up worden de leden onderverdeeld in teams en is het tijd om te spelen.

Is er een thuiswedstrijd gepland dan wordt daar op veld 2 door onszelf en de tegenstander fanatiek gebruik van gemaakt om ook de warming-up te doen, in te spelen en ons voor te bereiden op de wedstrijd.

Rond 22:15 uur is duidelijk welk team vanavond met de winst naar huis gaat voor zowel de wedstrijdteams als voor de recreanten. Lekker gespeeld mensen! Onze derde helft begint en eindigt natuurlijk met een hapje en een drankje in de kantine… Proost!

Volleybalclub Reeuwijk (VCR) bestaat uit een gevarieerde, enthousiaste groep leden in leeftijd variërend van 25 tot 75 jaar, zijn allemaal ‘ingestapt’ op een ander niveau maar hebben gemeen dat we gek zijn op het volleybalspel.

Ben je nieuwsgierig geworden naar ons? Zou je wel eens een balletje mee willen spelen? Klik dan hier voor de contactgegevens

Bestuur

VCR heeft een betrokken en enthousiast bestuur. Leden worden goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen binnen de vereniging. Jaarlijks wordt er een ALV (Algemene  Leden Vergadering) gehouden waarbij iedereen de gelegenheid krijgt zijn zegje te doen en waarbij de stand van zaken van de club op financieel vlak besproken wordt.

Het bestuur van VCR bestaat op dit ogenblik uit:

• Fred Munts, voorzitter
  • Marjan Boere, secretaris
  • Rick de Rooij, penningmeester
  • Nico Driehuis, algemeen bestuurslid
  • Jeroen Kramer, algemeen bestuurslid

Commissies

Een aantal van onze leden maakt, in wisselende samenstelling, deel uit van commissies die VCR stabiliteit, gezelligheid en een hoop plezier bezorgen. Het gaat om de volgende algemene commissies:

• Barcommissie
  • Feestcommissie
  • PR-commissie
  • Toernooicommissie

Daarnaast is er nog een kascommissie die de boekhouding van de penningmeester toetst.

Heb je interesse deel uit te maken van een van deze commissies of heb je suggesties of vragen? Laat het dan hier weten!